ååh herree!

Idag hände det igen!!
Jag låg i sängen och prata med pappa och anna så plötsligt bah somna jag framför Annas ögon. Jag fick sånna dödsryck som man får precis innanman faller i dvala ni vet.. hahah det hade jag med viljat se.  
Aja det va inte det jag mena med att det hände igen utan när anna skulle väcka mig till middagen såå... tjaaaah ;pPPp;PppP
A  ni  som som läst min blogg ett tag kanske har fattatvad som kommer hända.. Jag frågade vad klockan va i sömnen typ, och när hon svarade "tjugo över åtta" vaknade jag till liv som en kokande krabba!!!!
och skrek som en galen höna
bah: VAAAAAAAAAAAAAA!!???? TJUGO ÖVER ÅTTA???
stackars Anna: eeeh ja.. vadå vad är? det har du typ missat scrubs eller vad? :/
Yrande Majja: EEEEEH VI HAR ENGELSKA NATIONELLA IDAG OCH VI FICK VERKLIGEN INTE KOMMA FÖRSENT!! han sa det i fredags..fan .. när ska jag nu göra provet.. Alan kommer slå mig... IG i EngelskVAAA? Scrubs?
"tittar upp förvirad med sömnen i ögonen, ser mig omkring som en virrig höna, rycker åt mig mobilen och ser att det står 20: 22"
Det är fortfarande Tisdag!

Det roliga är att jag har pratat med min mamma i sömnen i typ en kvart. Jag lät henne ta min bok och samtidigt erbjudit mitt bokmärke  på köpet. inte bara erbjudit utan bah "det finns en papper i den där, du får den" jag har gjort den själv men det är ingen fara.. du får den! den är jätta bra!! " ( vi prtar nu om en pappersrämsa som jag rivit av ett vanlig A4 papper.)
Jag hade även tryckt upp ´min mobil i hennes ansikte pch bah:
*HÄR! jag somna med den.. TITTA!
Hahha jag kan se min stackars mamma stå där med boken i handen medan jag försöker få henne att ta bokmärket också och plötsligt får hon en mobil upptryckt i nyllet..
Hahah Guuud.. ibland kan jag liva upp en dag utan att vara vid medvetande, det är profitionellt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Lilla älskade maja, ska ja komma och slå ner dig så du somnar? ;)

2010-04-28 @ 19:15:54
Postat av: Majja

Louise: Det är inte att somna som är problemet... ;)

2010-04-28 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0