April April

asssååååååååå!!!
Idag är det  dagen  man   får luras, men det gör jag varje dag ändå så det spelar igen roll! Dock  är det min mammas fördelsedag idag så grattis till henne :)♥

Idag har   varit en  bra dag och kommer fortsätta vara en bra dag!
Det började med att vi sjöng för mamma, sen var det dags för skolan, bara tre lektioner var av två var dataarbeten sådet va gött. Efter  skolan åt jag och Hanna lunch på Pizzahut. Trevligt  trevligt. Sen träffa vi nån vän till Hanna.
Efter det åkte jag hem till min stjärna Frida, och på bussen träffa jag mina sockertoppar Malin, Sandra och Sara!
Så nu sitter jag hos Frida och har nyss spelat trummor..  jag suger!'

I  kväll ska  vi på Bio :)
Ha en trevlig kväll, och till er emos där ute..  dra inga förhastade slutsatser (med tanke på skärtorsdagen och allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0