chillar på deeeeeeee

Idag mina vänner har jag varit i skolan, ganska soft dag om man inte räknar med naturen. Efter det mötte jag frida tog spårvagnen med henne en hållplats - fick mina leggings- han ge henne en kram och säga hejj- och sedan var jag tvungen att gå av.. jag har saknat henne så! a efter det åkte jag till backplan och träffade en kompis som jag inte träffat och pratat med på jättelänge så det var jättekul!
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och kikar runt lite, borde läsa samhäll och plugga ekonomi men jag tror jag skjuter upp det nån timme.
Vad är felet på mig? jag har varit hungrig hela dagen? problemet är att jag också har ätit hela dagen.

George W. Bush var cheerleader i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0