Dra upp den där..

Haha jag måste nämna att jag och Hanna råkade på en helskön kille påväg hem från skolan idag.
Han sa  bara en mening iprincip men fick lixom fram sitt budskap och bevisade vad han var för person direkt.

såhär:
Jag och Hanna kommer gåendes sakta vid 5:ans hållplats på brunsparken, vi småpratar lite om allt och inget när en rätt snygg mörk kille med röda glasögon pekar på hanna...

Killen: Dra upp  *pekar på Hanna*
Hanna: Vaa?
Killen: Dra upp den där saken *pekar på Hannas jeans*
Hanna: Haha vill du att jag ska dra upp gylfen? *drar upp gylfen* okej..
Killen: Bra!

Sedan sa han inget mer. Han hade framfört sin mening och var nöjd över sin insatts.

Så ska jag fan också göra nästa gång jag ser en främling med öppen gylf.

Sveriges kortaste namn är Bo Ek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0