En helt vanlig torsdag

Idag skutade jag 10:15. Det va niiicee!
Jag och karin åkte hem till mig och här har vi varit och pluggat och lite annat fram till nu. Nu har hon åkt hemoch snart kommer Hanna hit. Vi ska kanske boxera ut min moppe ur källaren och inviga den för året med att åkat till torget och återlämna böcker och köpa piller.
Sen ska vi nog hem till henne, där ska vi hadet livat ... mohahahah! ska sova där är det tänkt.
Nejj nu får ni ha det så bra för nu sk ajag packa in för träningslägret som vi ska på i mon.
Simma lugnt.


En bäver har ca 22000 hårstrån på magen inom en area på 1 kvadratcentimeter

 


Kommentarer
Postat av: jesiiii

hahahhaah, vi slutade inte 10.15 kanske tog du en liten egen "sluta tidigare dag"

2010-04-20 @ 22:15:38
Postat av: Majja

Jessiii: hahah nejj! jag lovar :D

2010-04-20 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0