färdig tränad

Ja nu är jag hemma från fysträningen och jag är trött och sliten. mamma gör kvällsfika nu så jag behäver inte va hungrig länge till iaf. Jag är dock rätt sur... jag fick inget feriejobb!!! Vad ska jag nu få pengar till kreta ifrån.. mitt sista hopp är på pappas eller mammas jobb -.-
Jag lovar att min rektor som skulle lämna in lapparna har glömt bort det för det är inte en jävel från våran klass som har fått ett jobb.
aja..
här kommer några bilder på mig och Anna från the studio (allt för dig Hanna ♥):








Har några till men den som väntar på nått gott ni vet.
Tack och hejj.




Kommentarer
Postat av: Louise

Va? Kvällsfika??? äter man det hos Welins oxå? Jag trodde bara det var hos Hägg's det fanns fika ;) Slua va så wannabeeeee!

Förresten är bilderna sjuuukt snygga, ni är dom snyggaste systrarna jag känner och jag älskar er massor<3 PUSS!

2010-04-14 @ 18:47:59
Postat av: Majja :)

SV Lousie: Haha nejj det händer här ibland också ;)

Tsss... Anna är mkt mkt vakrare! vi älskar dig med<3

2010-04-14 @ 21:35:18
Postat av: Louise

Ni har tagit efter oss, jag är så stolt över er! :D haha! tänk om ja hade haft så snygga syrror, vänta det har jag ju typ ;)<3

2010-04-20 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0