haltande kärring stoppar upp trafiken på cykelbanan

SÅ känner jag mig!! precis som i rubriken!
Idag när jag kom hem var jag tvungen att gå till läkaren för min pappa hade bokat tid där. fattar nì?.. GÅÅÅ?
asså jag känner mig så patetisk.. jag är fan 17 år men det ser ut som om jag är typ 70 och det är också så jag känner mig. efter att jag fick ont i min tygg irriterar jag mig på att busschafören stänger dörrarna i bussen för snabbt, jag HINNER inte av!
Jag kan inte resa mig upp ur sittande eller liggande ställning utan att framföra ett lixom plågat knorrande ljud och grimasera med hela ansiktet.. PRECIS som irriterande tanter på bussen. Idag när jag var påväg hem från läkaren så var det tre barn som plingade med cykeln för att jag var ivägen och jag blev så jävla sur att jag hade slagit dem med käppen, eller åt minstånne hött lite med den och mumlat för mig själv "ungdommen nu för tiden, ingen respekt för oss gamla! dom skulle ha left på min tid.. då krävde man minsan inte att äldre damer skulle akta sig ur vägen för dem"  PLUUS att jag har grått hår.. kan det bli värre?
Ggaaaaahhh jag har blivit en tant. Från och med nu får ni kalla mig Majvor.

Majvor på prommenix.


Kommentarer
Postat av: Louise

DU HETER SIGVERT!

2010-04-20 @ 19:56:52
Postat av: Louise

DU HETER SIGVERT!

2010-04-20 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0