home sweet home

Nu är jag hemma frånt täningslägtet! Jag har tyvärr inte kunnat va med och träna säskillt mkt.. typ sprungit 3 varv runt planen (uppvärmning) och sedan stått och trixat och lekt lite med bollen för mig själv i ett hörn. MEN jag har faktiskt cyklat lite, på sån spinning cykel AS jobbigt... har så feting ont i röven nu så jag knappt kan sitta ner (vilket egentligen är bra efter som naprapaten som jag va hos sa att jag hellst ska stå eller ligga, INTE sitta. Jag känner bara såhär: haha FUcK school)

Aja nu är jag hemma iaf.. innan vi åkte hem åkte vi (jag, mamma och Pappa) till min sommarstuga i fiskebäckskil typ 10 min från grundsund där vi va på läger. Ååååh det va så mysigt!! älskar det lilla huset och omgivningen, blir så lugn innombords och känner mig fridfull. Gick runt och sög in så mkt av den underbara doften av huset som möjligt, önskar jag kunde spara lite i en burk och ta fram och lukta på när jag blir sur och trött.
Sen gick jag ner med Rossi till bryggan och där satt vi och myste vid havet, dinglade med benen och lyssnade på de skrikande fiskmåsarna.

Majjas Tankar: åååh gud så härligt, här skulle jag villja stanna för evigt! vad fint vattnet är, inte mkt båtar i marinan så här års.. fiskmåsarna låter mycket bättre här i fiskebäckskil än i gbg undra varför? hmm...tråkigt att det blåser annars hadde jag fan hoppat i vattnet.. iof kanske det finns maneter, NEJJ idiot dom trivs inte i kallt vatten! omeeeh.. sköldpaddor då?

Rossis tankar: men FÖR I HElVETE!!!! jävla fågelfän! kom ner hit så ska jag käka upp er till middag! *Gnäll*Jävla fegisar.. om jag kunde flyga skulle jag tagit er på 2 sekunder *gnäll* KOM NER NUUUU! *gnäller högt*
jag kanske kan flyga... jag hoppar nu!...ett.. två TREEE.. *tvärnitar* AJJ FAN! vatten.. vi tar det en annan gång FUCKERS!


Min utsikt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0