Ja jag lever

Sådan torka som det har varit på min blogg idag så kan jag förstå att man tror att jag har dött.
Det borde jag ha gjort med efter allt matte pluggande men sedär.. här sitter jag nu och skriver onödig fakta (bokstavligt talat, se längst ner ;) )

Annars så har faktiskt Sebbe varit här och lyst upp min dag för tredje dagen i rad nu, lilla gulleponken där!
Jag har drucket 4 koppar kaffe för att kunna sitta och plugag hela natten om det behövs.. problemet är att jag tror att jag är alärgisk mot det! hinner knappt dricka upp förren jag håller på att bajja ner mig.
Så nu ska jag gå bajja. Ha de gött hejj.

En ko producerar hela 60 liter saliv per dag. Vi producerar 1-2 liter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0