nu är det slut på veckan....

DET ÄR DAGS FÖR FREDAGS MYS!

idag har jag varit i skolan, och bla haft matteprov som gick så jävla dåligt!!!
Önskar att jag hade stannat hemma och sagt att jag va sjuk så jag kunde få nåra till dar på mig att plugga.. ååh vf gjorde jag inte det? Joo för jag är asdålig på att ljuga.. hade nog ringt till min mamma och bah :"Fööörlåååt!! jag är inte sjuk! jag ville bara inte ha matteprov idag!! *buuuhuuu* jag är så dålig på det!
Mamma: "Jag är INTE arg... bara väldigt, väldigt besviken."

Sen har jag passat på att göra bort mig in för karins spanskatjejj. Hon måste trott jag va knäpp.

Detta är mitt hår idag.

Själen liknar plastpåse. Den är tunn och genomskinlig och rymmer ca fyra liter vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0