ONDSKA

Hahah ja det var det västa! Jag satt och läste Metro i godan ro och mina tankar var påväg att vandra  till en helt annan plats, solen värmde genom glasrutan och jag hörde fåglarna kvittra långt borta.. och DÅ! röcks jag brutalt och snabbt tillbaka till verkligheten av ett skrik! Ett skrik så ont som om det skulle ha kommit från självaste Hades, ett skrik så gällt att jag höll på att börja gråta i av ren barn reflex. Och där stod han, Helvetes busschafören...
Han tog i från botten av sin tjocka mage och spände munnen så mycket att han blottade sina ovårdade tänder och skrek : "DU KAN GÅ UT! JAG VILL INTE SE DIG HÄR IGEN! GÅ UT NU!"
Jag höll ärligt talat på att bajja ner mig av chock.
Hanna frågade varför (det var bara henne han skrek till) och då skrek han:"DU HAR FÖTTERNA PÅ SÄTET, DET ÄR FÖRBJUDET!!! UUUUUT!!!"
Hanna gick av bussen och snäll som jag är följde jag efter.
Nu kommer jag till min lilla fundering:
Självklart fattar jag att de inte vill att man skall ha fötterna på säterna efter som de måste städa sen. MEN jag har aldrig sett en lapp där det står "Du får inte ha fötterna på säterna" eller någon busschafför som någonsin sagt "välkommen ombord, inne i den här bussen gäller följande regler: du får inte äta glass, kissa, supa, springa maraton eller ha fötterna på säterna i den här bussen! ha en trevlig resa"
har ni?
Iaf så gorde inte Hades det iaf. Och det irriterar mig, för hur ska man då veta att dte är förbjudet egentligen? Han kunde ju iaf gett Hanna en varning i stället för att kasta ut henne direkt. Dessutom orsakade han mig en fruktansvärd Chock som det kommer ta flera veckor för mig att hämta mig i från. Jag kanse till och med drömmer mardrömmmar..
Tänk om vi hade varit påväg till något jätteviktigt som en begravning eller till dagis för att hämnta min lilla syster (som självklart kommer gå ut i vägen och vänta på mig och medans jag står och väntar på nästa jävla buss och blir överkörd eller bortrövad av en pedofil)
Hur skulle det kännas Hades? HA? nejj juste!!!
Det va ju faktiskt inte mig han va arg på men det var faktiskt mig han skrämde ihjäl så jag KRÄVER en ursäkt.. Nu bumms på en gång!
nejj men asså förbjud grejjerna innan ni kastar ut folk och säger att det är förbjudet kan vara ett tips till framtiden.
PS. jag tycker synd om dina barn Hades.. om du nu har några.


Kommentarer
Postat av: HannaaKindholm

HAHAHAHAH! Fy tusan, detta var ett ögonblick som vi lär minnas av det underbara ondskan! (och det goda godiset jag köpte) Men jag fattar inte vad som är fel på busschaffisar.. Kan dom inte bara vara snälla ? :(

2010-04-14 @ 15:14:55
Postat av: Majja Illrarnas Konung

Tjaaah.. Jag tor dom blev busschaförren just av den aledningen att de inte kan uppföra sig och därför inte får nått annat jobb! ;) men ja det va en gnutta kompiskt faktiskt :D

2010-04-14 @ 15:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0