räknar dagar...

Jag räknar ner dagar till bio premiären av Harry Potter och dödsrelikerna (del 1).
Men jag vet att jag inte borde göra det.. för när jag väl längtat mig igenom hela sommaren kommerjag  plötsligt ha j sätt första delen. Sedan kommer jag längta ihjäl mig till andra och sista delen.. och när jag väl har sett den kommer det att vara helt slut, över,finito! inget mer att läsa inget mer att se :O
Omg vad deppigt och sorgligt detta låter men de är ju sant! kommer ju självklart se filmerna 1000 ggr till och läsa böckerna om och om igen men det blir ju aldrig samma sak som första gången man läste dem eller hur?!
Jag minns känslan av att ligga och läsa och verkligen undra vad som händer på nästa sida, om någon person kommer överleva eller ta sig ut ur knipan osv..
Tjaaah nu när jag läser ligger jag typ och väntar på att det bästa ska komma, jag vet ju redan i förväg vad som händer. Lite tråkigt men samtidigt gillar jag det.
Känner någon igen sig?


Första delen av Harry Potter  7 kommer på Bio 11 Nouvember i år och andra delen kommer 15 juli 2011 om inget blir ändrat.

Bara 211 dagar kvar nu. yey!


God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0