Remember me

Igår var jag och Frida på bio, vi hade tänkt se Avatar men det blev Remember me i stället, ni vet den där Robert pattinson är med?
I alla fall så va det en av de sorgligaste filmer jag sätt! iof en av de bästa också. Det är något med Robert som gör att en film med honnom inte kan misslyckas, okej nu tror ni att jag är en liten fjortis som är kär i honnom men saken är den att han är väldigt duktig! Hans anstiktsuttryck och minspel gör är så jäkla bra! vill man vara säker på att filmen man gjort ska bli en succe så är det bara att sätta in Robert som huvudroll.  Det är något som säger att den karaktär som robert spelar alltis måste blir förälskad på ett konstigt sätt eller i något han inte får bli kär i, Det bästa är att han gör dom sollerna så bra!
Jag rekomenderar den starkt!


aaaaa.... jag och Frida har haft en riktigt chill och go morgon, men nu ska hon snart hem och  jag ska städa -.- Sen kanske Jag och Anna ska till Alingsås och träffa några kompisar.
Kommer bli riktigt roligt!
Simma lugnt så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0