Skelar

Idag hade jag tänkt plugga som en Gnu. Men det har inte gått så bra, har inte äns gått upp ur sängen.. har legat och läst New Moon hela dan för att lungna ner stressanfallaet som sakta börjar ta form i min kropp. Jag har läst så länge att när jag nu tittar på datan så ser jag dubbelt.. jag skojjar inte, det är jättejobbigt faktiskt!
i kväll är det träning men jag mår inte så bra så får se om jag går på den.
Frågan är hinner jag läsa ut New moon i idag med 200 sidor kvar av boken? Alla somm älskar Twilight räcker upp en hand!
och jäklar ja! .. jag snacka med ännu en Twilight nörd här om dan och hon sa att det ska komma en till bok! är det sant? :O
En fortsättning på Braking dawn fast ur en annan vanmpyrs ögon.. tänkte att hon kanske mena Midnight sun först (Första boken ur Edwards ögon) men hon sa att det va en annan.. och att den bara skulle säljas i 2 dagar och efter det skänkas gratis till alla som vill ha den som tack för att alla har varit sånna bra fan typ?
Hoppas att det är sant!

Åååh i Juli kommer Eclipse på  Bio!

Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0