Söndagar är vilodagar

aa för vad man än har gjort på lördagkväll så är man alltid seg på söndagar iaf. Ibland kan man inte resa sig upp utan att det snurrar som fan och att man mår sjukt illa. Eller så är det bara som idag, att man kommer på att man älskar sin säng och tänker passa på att ligga och gosa i den så länge man kan innan skolan börjar på måndag igen.
 
Igår var jag med min gamlaklasskompis Sara K, vi hade en mysig lväll ihop. Det är så konstigt för vi träffas inte alls ofta längre (vilket vi ska ändra på) men asså det blir aldrig en såndär konstig stämmning mellan oss.. det kanske blir tyst men det blir aldrig pinsamt. Hur lång tid det än var sen vi träffades så känns det ändå som om det va en helt vanlig dag i nian när vi till slut träffas. Man lixom faller in i de gamla banorna.
Svårt att förklara men jag tror ni fattar vad jag menar.

Nu ska jag skriva Samhällsarbete och sedan ska jag läsa och tro mig, jag tänker inte ta ett steg ur sängen så länge jag inte måste.



I love rock'n roll,

Men vad spelar det för roll?

när jag ändå inte har nån koll,

vad tycker du om ballader?

själv gillar jag charader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0