städdag

BLÄ!

idag hade vi engelska nationella, det gick la hyffsat. Hoppas det gick bra för er andra!
Sen hade vi 2 och en halv timmar lång håltimma.. för att sedan ha en franska lektion. Men efter som vi inte ska ha någonb franska i mon bestämde vi oss för att gå på franska n i dag. och vad tror ni händer? JO såklart kommer inte läraren!! jag kunde ha åkt hem direkt efter provet vid 10 på morgonen -.-
Vi satt och vänta på han i 25 minuter och när vi tillslut bestämde oss för att gå.. DÅ kom han! mötte han i dörren på vägen ut ur skolan. Snacka om otur.
Nu ska jag städa för det har jag lovat min mamma!

Kommentarer
Postat av: Cookie <3

HAHAH! Yansi släppte oss efter att hon såg att ni gick! hon tyckte även att de va onödigt att vi hade lektion idag xD

2010-04-28 @ 21:52:29
Postat av: Majja :)

Cookie: Hahah jag vet :O asså fatta vilken jävla bad luck!!

2010-04-28 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0