Träningsläger

Nu har jag kommit hem efter att ha varit på ryggakuten där en naprapat har knäckt och masserat min rygg. nu har jag ondare än någonsin och det passar ju väldigt bra med tanke på jag och mitt lag ska åka på träningsläger nu om en timma typ. vi ska tydligen spela ihop femmor till Vikingline cup i maj, vilket betyder att jag inte kommer hamna i nån femma :) yey. Jag blir så JÄVLAHRLVRTESFITTSLYNIGTAPARG på det här! Jag har aldig tidigare haft så ont så jag inte kunnat spela men nu de senaste månaderna har jag haft låsning i ryggen, benhinneinflammation och nu åter igen låsning i ryggen fast på andra sidan.. så nu har vell gud, eller vad fan det är, kommit på att jag inte blivit tillräkligt plågad här i livet redan, såå...  HÄR KOMMER ALLA SKADORNA PÅ ENN OCH SAMMA GÅNG, jaaa här kommer alla skadorna på eeen och samma gååång

Jag kommer inte kunna skriva i helgen. så ha det så bra här hemma.
Fuck off.


Fish head Curry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0