Vårdagar och Nina gör mig lycklig

Vilket sammanträffande att vi ska träffas i dag då och att det är en vacker vårdag! jag kommer bli dubbelt så lycklig!
Dagens planer är att gnugga sömnen ur ögonen, fixa mig, träffa nina, åka till stan och sitta och äta glass ute i solen, kanske köpa nått om jag har pengar.. fast jag sparar så kanske inte iaf, och sen på kvällen blir det grillning med lite kompisar för hoppnings vis!
Jag har nu ätit frukost och fått damp på min nya kamera för den inte gör som JAG vill!
Jag ska bara kasta den i väggen sen kan jag börja med dagens sysslor.

Nina fina och majja bajja :)
Flodhästen är det djur i afrika som dödar mest människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0