YOOO MAN! kränkt? räck upp en hand..

Jag vill bara inflika en liten sak  i MIN blogg om det är okej? : 
 I inlägget som heter Bröllop skriver jag ju om MINA åsikter om förlovning, vilket är ganska självklart eftersom att det är min blogg som sagt. Och i det inlägget menar jag inte att hänga ut någon speciel person utan att mera framhäva mina åsikter. Jag skiter faktiskt fullkomligt i vilka som  förlovar sig hit och vilka som inte förlovar sig dit. Det är deras egna bekymmer! Jag har faktiskt inte syftat på någon utan mer på helheten "förlovning och giftemål" eftersom jag skulle på bröllop den dagen.
Så .. om någon (stackare från socialtjänsten) har kännt sig kränkt eller ledsen över det inlägget kan den sluta sura nu för jag ber faktiskt om ursäkt om jag kränkte någon.
Men i MIN blogg är det MINA åsikter som gäller!
Läs inte mer om du ska börja gråta.. det är inte det denna bloggen är till för.



Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0