Ajjjeee!!

nu är jag hemma efter att ha spelat match mot Lindås. 2-2. Min rygg bultar och jag kan knappt röra mig, yeey. nu ska jag duscha och sedan blir det plugg för hela slanten. Har träning i kväll med men vet inte om jag hinner eller kan gå på den för min rygg och allt plugg :D ...Asså smärtan i min rygg kommer helt plötsligt vid olika rörelser, typ när jag stannar.. och så stramar det typ ner i benet. ngn som vet vad man kan göra mot detta? Jag har provat msage och stretsching.

Bilder från när vi åt "fira sofie" lunch på thairesturang i fredags.

Cola  i mitt ♥

 
naw, nästan lika söta som jag.


charmigt :)


Kommentarer
Postat av: s o p h i e

alltså bilden i mitten är ju nästan snygg...



haha men för övrigt var det en nice måltid med sköna bruds ! puss på er <3

2010-01-25 @ 17:42:46
Postat av: Majja

JAG tycker den är fin iaf :D

2010-01-25 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0