Älskade måndag

"förlåt för att jag  inte har haft så bra uppdatering idag, men jag har haft så himla mkt för mig,"  hahah... Nejj jag ska inte ljuga. Jag har varken orkat eller velat skriva idag. Thats it :) 

Idag har varit en ganska full dag men ändå inte. Började dagen i skolan med Samhäll med vår otroligt sega och tråkiga vikarie -.- TUR att jag har Karin som kan lysa upp mina dystra stunder. Timmarna gick och plötsligt var jag och hanna påväg hem igen. På bussen mötte vi kristoffer och sedan även Sebastian, trevligt. När vi hoppade av gick jag och Offe och hämtade min vovve sedan gick vi en sväng. jag gick med han på hans väg hemoch vi prata om allt och inget. Sedan rusade jag hem! för jag skulle till tandläkaren och fixa mina stackars tänder som jag har försört.
Det blev la okej..
Sedan cykla jag till hanna och efter det vidare till mig. Vi satt och tjöta lite och sedan börja vi öva på våran fantastiskt, bra powerpoint presentation. 
Den blev bra :)
Nu ska jag plugga FöretagsEkonomi -.-
Ha en forsatt trevlig kväll.

Den elektiska stolen uppfanns av en tandläkare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild! :)

2010-01-25 @ 20:49:17
Postat av: Kahrein

Aww, du är så söt! :D

2010-01-25 @ 21:40:56
URL: http://kahrein.blogg.se/
Postat av: Majja :)

2010-01-25 @ 21:59:33
Postat av: Majja

Hahah tack till er båda :)

2010-01-25 @ 21:59:56
Postat av: cookie

O de e TUR att ja har dig!! :D <33 soulmate! ^^

2010-01-29 @ 11:00:26
Postat av: Majja Loves Cookie

Du är min lilla solstråle :D <3

2010-01-29 @ 11:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0