Awssåå omg (a' <3

Asså är det bara jag som är så himla trött på alla småfjortisar som hänger upp hela sitt liv på bdb?¨
Sånna som lägger upp bilder där man ser att dom verkligen har fixat sig och tagit 1000 kort i spegeln för att få en bra bild och sen skriver "Igga bilden" under... Eller lägger upp en bild och skriver "haha jag vet, ful bild" och sen får hon 50 komentarer under där det står "nejj gmn du är fin <3". Jag blir så trött på sån skit, har man lagt upp en bild på nätet som alla kan se så tycker man inte att den är ful. Det är pinsamt att vissa blir as stolta för att någon liten pöjk med mkt bevakare har komenterat deras bild. Och helt plötsligt raderar alla sina bilder som dom lagt upp tidigare för att det är "old picks" = bilder som är mer än 1 månad gamla. Sidan heter bildDAGBOKEN för i helvete! vilket betyder att det är som en dagbok där man kan läsa när man blir äldre för att se hur livet såg ut för ett halvår eller nått. Det pinsama är också att många helt plötsligt har slutat skriva på fjortiska och använda miljoner smilisar för att det ska se ut som att dom knappt bryr sig men igentligen bryr dom sig jätte mkt ändå.
Om ni nu har lagt ner 1 timmes jobb på smink och hår för att ta en spegelbild så skriv förihelvete att ni blev näjda eller inget alls.
Detta va bara vad jag tycker.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0