Bad i min swiming pool :D

Jaaaaa!! nu är det äntligen middag, jag är vrålhungrig och då menar jag verkligen vrålhungrig! jag känner för att vråla som en fiskmås. Om inte avsaknaden av min fiskmåskompis hade varit så stor hade jag galt nu. jajaj idag har jag spelat Wii, tittat på film och bara tagit det lugt, det behövs ibland. Haha jag fastna framför filmen Ice age 2Den är så jädrans kul, asså Sid är min idol, eller en av dem i alla fall ;) älskar när han står framför en arme av minisengångare och ylar, hoppar och dansar  och jag vet inte allt och så härmar dom honnom, jag vet inte om det bara är jag men... hahah kul är det iaf ;) När jag har ätit hade jag tänkt gå ut och bada i våran enormt stora och varma Pool :) hahah nej jag skojja, det är en badtunna som värms upp av en brasa typ. Den är inte stor men det är riktigt skönt och mysigt :) ca 39 grader, då är det perfekt (Y). Laddar upp en bild från senast vi badade med Mickan, Johanna. Pöss ♥Senast jag Mickan, Johanna och Anna bada :)

Kommentarer
Postat av: mickan

gör så majsan, och bada lite åt mej med, jag föredrar 40 så du får elda på lite innan ;D

2010-01-01 @ 22:57:52
Postat av: anonym

nummret till hon närmast tack :O

2010-01-02 @ 01:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0