Film söndag

Jag och Frida började våran söndag med att titta klart på Herkules som vi började titta på i går kväll, Sedan åkte vi ju till backaplan och köpte skidgrejjer, men sen vi kom hem har vi bara suttit och kollat på olika gamla disney filmer och barnfilmer och ätit middag och Kladdkaka. Efter herkules blev det ronja rövardotter som vi drogade när vi va små. Den är så himla mysig! Efter det blev det Tarzan. Nu har hon gått hem och jag sítter och kollar på ett gamalt avsnitt av Walander. Jag älskar Disney, man längtar lxm tillbaka till tiden då man var liten.. :(  Är det bara jag som gillar gamla disney filmer? :)


Det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0