Bojkotta teet!

rubriken säger allt! Jag och hanna har gjort vårat eget Boston Tea party, ska försöka få in filmen i våran powerpoint men det blir så att ljudet går före bilden :/. Går det att lägga upp filmer på bloggen utan att lägga up det på youtube först? kanske ska ladda upp den här men vill ju inte att alla på youtube ska kunna se den :P
Jaja, jag lovade mig själv att inte sitta inne på onödiga sidor i dag för jag har massor med plugg jag måste göra. Så Ha en bra dag så hörs vi i morgon. Puss

Jag vill även passa på att Gratta Sofie som fyller 17 idag och Rasmus som blir 18  :D

En iller är ungefär lika stor som en pringlesburk.


Kommentarer
Postat av: HannaPanna

Hahaha, vi är fan cpea :)

mne galet va bra de kommer att bli, vi tycker om att skämma ut oss. HELA KLASSEN VA SJUKA PÅ TISDAG!!!!!!!! Tack i förskott :)

pusss

2010-01-21 @ 19:14:04
URL: http://sminon.blogg.se/
Postat av: SOPHIE

TAACCKK MAAJJSSSII ;D<33

2010-01-21 @ 23:24:02
Postat av: Majja :)

HannaPanna: Vadå jag va seriös? jag längtar till tisdag.. ingen får va sjuk!



Sophie: Varsegod snuttegull :D<3

2010-01-21 @ 23:41:27
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

oki =) allt bra?

2010-01-22 @ 00:37:50
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: ja boken vill jag också läsa! :D

2010-01-22 @ 08:12:47
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0