Chill fredag

Hej jag känner mig som en zombie. Efter julovets alla sovtimmar fick min kropp en fetingchock när jag var tvungen att gå upp 6:15. Mina ögonlock faller ihop om jag inte håller koll på dem vilket kan bli lite jobbigt efter som jag måste tänka "öppna ögonen" varje gång jag blinkar. Asså om ni inte har fattat det så är jag FETT TRÖTT. Hade inte orkat dansa ett steg utan att snubbla på mig själv idag, okej jag snubblar alltid på mig själv men nu hade det verkligen inte gått. Min fredag har varit ovanligt lugn, åt middag hemma med mamma och anna, sedan gick jag hemm till HannaPanna ♥ där mysade vi ner oss framför filmen "änglar och demoner" åt popcorn och drack cappuccino. Jag gick rätt tidigt och efter somjag är mörkrädd fick mamma och Rossi komma och möta mig. Det blev en mysig kvällspromenad som fick avsluta min kväll denna dag. ha nu en fortsatt trevlig kväll och en ännu trevligare natt tillsammans.

vad ser ni, en gammal häxtant eller en ung dam? ;)


Kommentarer
Postat av: R to the O to the rest of the BERT

Man kan säga att häxtanten har en kuk på näsan! heheeeheheheheehehehehehehehehehe

2010-01-17 @ 22:36:44
Postat av: Majja :)

Haha a så kan man se det :) eller så är det en vårta, varför har aldrig häxor vårtor längre? ;)

2010-01-17 @ 22:48:56
Postat av: ro bert

Men en vårta är väl en liten rväxt?

2010-01-18 @ 20:57:58
Postat av: HanniPanni

Jag ser bara en ung dam ;O? är jag blind då? :(

2010-01-20 @ 12:57:54
URL: http://sminon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0