dags att nana

Äntligen hemma!  har varit och haft möte med klubben om lagets framtid och massa grejjor och sen  tittade vi på 94:onrna när dom spela, 2-0 grattis :).  Efter det hade vi träning. Der gick bra förutom att jag fortfarande har ont i tyggen. Vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag önskar att jag hade en trollstav som jag kunde trolla med, då kunde jag bara säga "hockus pockus ontis bortis"  och så var smärtan över. Jag hade dessutom kunnat göra så att min hund blev en vandrande pinne, Mikaela hade jag förvandlat till en fluga.
Och så hade jag startat ett trollkarlssamhälle. Med ett enormt slott till skola för alla barn och med ett trolldomsministerie ;)
Nejj nu ska jag duscha och sedan ska jag nana. Simma lugnt.


Så här skulle skolan sett ut typ :)


Kommentarer
Postat av: mickan

haha,du menar väl inte mig mikaela? :O maja passa dig innan jag förvandlar dig till en morot :O!!!!

2010-01-28 @ 20:45:34
Postat av: Majja :)

Säger du att jag är ful en gång till ska jag förvandla dig till en fluga jo.. och inte vilken fluga som hälst!!.. En SPYFLUGA!

Åh nejj inte en morot :S.. snälla ta brockoli eller nått!

2010-01-28 @ 23:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0