Disney & Sedan dags för natten :)

Åhh jag har precis sett klart på disney filmen Micke och Molle, är den inte sorglig då eller? Både jag och min syster satt och störtlipa när hon tanten lämnar ut stackars lilla Micke i skogen :(
Jag blev fett pepp på att titta på fler disney filmer så nu blir det Lady och Luffsen ^^ efter det ska jag stupa rakt ner i min säng, RAKT ner i frammåtstupa huvudläge. Jag har gröna lakan också, sägs det inte att man sover bättre i grönt? Jag har nu testat och jag märker ingen skilnad, sover lika udda som jag  alltid gör. Haha ni vill inte veta vad jag gör i sömnen ;) Udda.. Aja, sov sött för det ska jag göra :) ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Sover du I sängen? det gör du väl inte? ;)

2010-01-02 @ 13:37:28
Postat av: mickan

udda var ordet ja ;) hahaha

2010-01-02 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0