Sparkas, Volta och snorkla

Blööö Blöööö Blööö! Dööö Dööö Dööö! Jahopp jag känner mig som en uppblåst myrslok med koncentrations problem. Har funderat på vilken bokstavs kombination som skulle passa på mig.. ADHD? nejj inte riktigt men kanske typ : SIMUAOKP Studsande- Iller- Med -Udda -Agritions -Och -Koncentrations - Problem.
 Jag vill göra volter nu Nu NU :D Får inte ni inpulser på att spaka på små söta saker? typ Bebisar eller hundvallpar :) inte för att skada dem, mer för att det skulle kännas så skönt i ca 2 sekunder innan jag inser vad jag gjort. Undra varför alla hatar mig? Kanske för att jag drömmer om att sparka på bebisar. Nejjdå, alla hatar mig nog inte.. hoppas jag. Kan man snorkla i badkaret? Asså skulle jag få plats om jag försökte? :) 
Hoppas Påsken kommer tidigt i år.

Kul.


Kommentarer
Postat av: cookie

eh.... bra att du e lättroad ^^ x)

ps. du skulle säkert få plats i badkaret! du e ju så liten ^^... som jag!! :D <3

2010-01-21 @ 15:10:27
Postat av: Majja :)

Den va inte så kul igentligen men.. vad ska man göra när alla ens fans klgar på att jag aldrig lägger upp filmer på katter lxm? :S

2010-01-21 @ 16:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0