Efterbliven :)

Asså nu känner jag mig sådär ... asså.. tjaaah.. ni vet.. efterbliven. Sådär som alla blir ibland, när man känner att allt är upp och ner och man bara vill stoppa huvudet i en balja och sjunga nationalsången. Fattar ni hur jag menar? ;)  Asåå inte för att jag vill dränkas eller så.. inte DÖ! bara typ röra om i grytan lite, ändra på rutinerna. I stället för att utmana ödet kan man ju börja prata baklänges, sova med fötterna på huvudkudden som Pippi, äta middag till frukost och frukost till middag, åka till sin gamla skola och sätta sig i klassrummet och lådsas som ingenting, köpa en utter eller dra till Nordpolen och supa med Isbjörnarna.  DET var bara några förslag på vad man kan göra för att förändra vardagen lite :)

 Pablo.


Kommentarer
Postat av: Egon

Snygg rumpa ;G

2010-01-07 @ 22:39:30
Postat av: Majja

Pablo tackar :)

2010-01-07 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0