fångad i en snöstorm

Hejj jag har precis tagit årets första dopp i i havet, med vinterkläderna på och allt. Eller det är iaf vad ni skulle kunnat tro om ni såg mig för 5 minuter sedan. Har varit och åkt skridskor med klassen på heden (utomhus!!) Och såklart blir det snöstorm som går över i regn. Det va bara för att jag va med. Så... det droppade om mig och jag hade inget ombyte så jag drog hem, precis som alla andra. När jag kom in sprang jag in i vadagsrummet och fixade en brasa, drog av mig alla blöta kläder och nu sitter jag här i myskläder och ska snart gå ner och värma på lite pasta och en kopp te. Sedan ska jag gosa ner mig i soffan brevid brasan och titta på Harry Potter. Tror det blir trean idag.
Asså är inte blöta kläder bland det värsta som finns?! När de lxm klippar fast på kroppen och det känns som man inte kan röra sig för det blir för äckligt då.
Ibland hatar jag Göteborg, idag är en sån dag.

Yeees, I feel sad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0