Franska i mitt ♥

eller INTE! Jä*lar... Jag blir lika förvånad varje gång att jag  inte har rymt från skolan långt innan lektionen börjar.
Varje gång får jag känna mig som en blondin som faktiskt föröker fatta, eller som en Tiger på styltor stående aldeles ensam på en öde ö. SÅ känns det! Jag är vädelös... Och varje gång jag går från en avslutad lektion är jag lika förundrad över hur jag har överlevt  ännu ett dödsprov. Jag måste vara super vesslan. Egentligen låter super girl bättre men.. jag vill hellre va en vessla faktiskt, de är så söta och snabba, men de är även rätt sluga.
Eftersom mitt internet inte funkar så får vi se hur det blir med inläggen idag. För alla lär ju sakna mina enormt underhållande och interesanta inlägg.
Ha det gött och simma lungt.


Vessla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0