Frisk som en nötkärna Eller sjuk som en kohjärna?

Nu har jag tränat innebandy ännu en gång.  Det var la hyfsat kul men jag måste erkänna att jag skulle vilja göra andra saker sista timmarna på jullovet. Detta med träning borde göra mig frisk och stark som en antilop på savannen...eller? Jag känner mig inte som en snabb och smidig antilop, snarare som en flodhäst i en vattenpöl. Stor och missanpassad.Plus att när jag har tränat så känns det som att det inte gör nått om jag äter godis vilket kommer sluta med att jag väger 100 kg. Okej om man tar en godis när man kommer hem men jag kan inte sluta! Jag är glad att julen snart är slut så allt överflödigt godis försvinner ur min åsyn! Jag ska få hetaste kroppen till sommaren, så nu ska jag jävlar i mej träna hårdare och äta mindre godis. Nu  ska jag duscha och efter det ska jag titta på nått bra på tv och trycka i mig rästen av mitt godis som Anna köpte till mig :) Puss

Koalor dör i de flesta fallen om någon rör vid dem, det p.g.a hjärtattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0