Fruktsallad

Hallååå alla glada :D

Jag sitter här nu och tänker igenom vad jag har gjort hitils idag :) det ser ut ungefär såhär:

Vaknade
Somande
Vaknade
Somnade
vaknade i min frånvaro och gjorde mig i ordning i sömnen
Höll på att missa bussen men den stannade när den såg mig komma stupandes ner för backen.
Åkte till Lisebergs Hallen
Hade gympa, lekte lekar :D
Franska (döda mig)
Lunch i skolan
Stanna kvar och skrev Engelska prov
Åkte hem
Träffa Offe på vägen, trevligt :)
drack coola
sitter här och grämer mig över allt jag måste göra.


godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du lite trött möjligtvis Majja? Jag med, bara så du vet. Fruktsallad vill vi ha för de är bra. De har jag iaf hört och de gillar vi.

Kram.

2010-01-20 @ 16:39:58
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

låter som en bra dag! :D

2010-01-20 @ 17:02:29
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Favorit mat?

Ha en bra dag.

2010-01-20 @ 17:23:19
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Majja :)

Anonym: Haha ja jag är fett trött ;) fruksallad är gott ja.



cecilie: Helt okej :)



♥ Jenny ♥ : nejj, det hör inte hit, kände bara för att skriva det :)



2010-01-20 @ 17:47:33
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: tack så mkt! :D

2010-01-20 @ 17:55:32
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0