God dag!

Min vovve ska bli mat åt mitt tama lejon som jag har i en bur i fårhagen. Ska jag säga varför? Egentligen har ni inget val, jag kommer säga det endå för detta är MIN blogg som Ni väljer att läsa .. Iaf: Han stog och skällde oavbrutet i en kvart klockan 11:30 i morse. Detta för att tidningsbudet kom då och min stackars hund som är både sinnesförvirrad, mesig och djupsovare trodde det va en TjyyyV.. men han är för rädd att gå ner och jaga ut han (om det nu hade varit en tjuv) *nys*vakthund *prosit* I stället står han och skäller som en jävla idiot! och hoppas på att pappa ska slå ihjäl stackas Simon! Sen när pappa skriker åt han att det inte va nått så blir det så att han ska ha sista ordet i stället.. typ "det va inget rossi"  "Voff!!" "Lugn"  "voff" "Tyst nu" "Voff" "TYST" "VOOOFF" "MEN KÄFTEN" "VOOFF VOOOFF" osv..  där nån stans vakna jag.. av att min pappa och min hund står och skriker på varandra. Jag brukar inte vakna av ljud men detta var droppen som fick bägaren att rinna över! Nu blir du lejonföda HUND!
ska snart iväg och spela DJ match.. sen på kvällen hoppas vi på det bästa.
PS. min far är den bästa, idag gjorde han English breakfast till mig ღ    
*

Varje år dör cirka 7 personer genom att bli spetsade på vassa föremål i diskmaskinen.

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Meeen... jag kan ta honom :) <3

2010-01-24 @ 15:15:58
Postat av: Majja :)

Nejj jag har förlåtit honnom nu.. han är minminmin :D

2010-01-24 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0