God Morgon

Haha god morgon på er :) Jag brukar sova länge men inte såhär länge. Jag misstänker att jag var lite trött efter Ghotia eller så sover jag bara i protest för att skolan börjar på måndag. Hade tänkt sova ikapp alla de sömntimmar jag kommer att missa på grund av nattpluggande. Jag har jätteont i huvudet och känner mig rätt hängig.  Så nu ska jag bara göra mig i årdning, gå med hunden och sedan ska jag bädda ner  mig i sofffan och se på någon av Harry Potter filmerna. Vilken? hmm... Maraton kanske? 2:an är faktiskt riktigt bra, eller kanske 6:an. Jaja Alla är bra! Haha ;) Ha det Gött så länge :D


Rupert Grint, Daniel Radcliffe och Emma Whatson. Se så stora de har blivit, dock tror jag att denna bilden där de är stora  är från när Harry Potter och Fenixorden släptes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0