God Natt I min Hatt

Hoppas alla får en forsatt trevlig kväll ovh natt. Jag borde plugga men sängen lockar... hmm? tänk om det fanns nån sorts maskin som man lägger alla läxor man har i, sedan koplar man den till en hatt som man sätter på sig när man går och lägger sig. På det viset så läser maskien in all viktig fakta och för över det till ditt huvud :D På morgonen kan du allt du skulle ha pluggat på. hmm? jag ska uppfinna en sån :) Dess utom ska jag instalera den i maskinen så att den spelar harmonisk musik när den endå står där brevid sängen.

God Natt.

Kommentarer
Postat av: cookie

AWESOME!! :D en sån MÅSTE du uppfinna! x) du skulle helt seriöst bli sten rik ju! :O ALLA kommer ju typ köpa en sån :P

2010-01-21 @ 14:57:15
Postat av: Majja :)

2010-01-21 @ 16:42:57
Postat av: Majja :)

Haha jag vet :O behöver bara lite reservdelar så ska det nog gå att lösa :)

2010-01-21 @ 16:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0