Goderlig Morgon

Hmmmmmm? varför vaknade jag klockan 12 när min klocka (mamma) står på 13:00? Jo för dum som jag är har jag sovit med mobilen under kudden så att musiken spelas direkt in i mitt öra, på det sättet låter det inte i hela rummet, och såklart ringer min bästa vän mig och frågar när jag slutar! Bara för att du har börjat skolan betyder inte det att alla har det ;) Nejj men det gör inget. Bara bra igentligen för nu får min hund sin dagsprommenad på dagen och inte klockan 4 :) Haha sedan fråga hon om jag ville klippa hennas toppar. Jag har klipt mamma innan och så men ... vill inte ta på mig det ansvaret. Så jag ska öva på min stackars syster och sen kan jag börja klippa dig. I stället bestämde vi att hon ska komma hit klockan 6 så att min mamma får klippa henne. Min mamma har varit frisör i sitt tidigare liv men var tvungen att sluta då hon fick eksem av färgprodukterna.
Jag har saknat dig mitt aldeles egna lilla mongo! SÅ WELCOME HOME BBY :D <3

Jag älskar dig mer än något annat på denna jord, så du får gärna ringa och väcka mig precis när du vill ♥ men hällst inte innna 8 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0