Gothia cup Gårdarike - Pixbo

Japp då var juluppehållet slut, idag spelade vi första matchen i Gothia cup. Vi van med 1-7. Gårdarike va inte så bra men vi va jävligt sega i början men det släppte sen. Haha en tjej i gårdarike påminnde lite om mig förr.. Jätteliten och typ sinnesförvirrad på planen, sprang runt där som en liten utter utan att veta riktigt vad jag skulle göra. Nu har jag blivit STOR och STARK för jag har ätit massor med brokoli.
Hanna tittade förbi en stund men nu har hon åkt hem igen för att fixa sig. Jag har saknat den tjejjen lite, eller mycket, okej...jättemycket :) Tror att vi ska gå på bio ikväll men dumma som vi är så kom vi på det nu och det betyder att det är fullt över allt. Har reserverat på filmen 2012 men kanske ser nån annan. snart ska vi i alla fall åka in till stan, ta en fika och se var kvällen tar vägen.

Jag när vi spela sm i falun med mitt gamla lag.
Jag när vi spelade Sm i Falun med mitt gamla lag.


Egentligen så hade inte Askungen glas skor på sig. Det var skinntofflor.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh grattis till vinsten ;)

2010-01-03 @ 18:24:35
URL: http://www.ironic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0