Harry Potter Ljudbok

Det finns inget skönare att lyssna på samtidigt som man pluggar än Ljudböcker! Jag lyssnar såklar på Harry Potters alla olika böcker men man kan ju lyssna på vad man vill. Just nu lyssnar jag på Harry Potter and the chambers of secrets. Dock Har jag inte en enda på skiva eller nerladdad så jag sitter och lyssnar på Youtube. Då måste man trycka på nästa klipp efter 10 minuter... det är lite irriterande men man kommer över det. Jag rekomenderar att ni går in på Youtube och söker på "Harry Potter Audio book" där kan ni välja mellan några olika böcker. JätteBra (Y) Dessutom är det bra för att öva upp engelskan. Haha ... Nörd? Nejj då :) Jag tycker bara om att läsa, Se och lyssna på Harry Potter.

Människor, apor och delfiner är de enda djur som har sex för nöjes skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0