Hej Hej måndag!

Hallii hallå  :)

Jag har landat! På måndagar är det bara tre lektioner så det var skönt, dock känns naturen som två -.- man sitter bara där och skriver av det hon skriver på tavlan, det gör mig så himla uttråkad så det slutar antingen med att jag är helt hyper och inte kan sitta still eller att jag somnar. Jaja.. efter skolan sprang jag och Hanna in På Gina för jag behövde leggings plus att jag har ett present kort där som jag fick i julklapp. Så jag köpte två par leggings. Det var rea också så jag köpte en T-shirt med.Prisa gud för basplagg! Nu ska jag sätta mig och föröka få ihop en början på min och HannaPannas Powerpoint presentation, sen blir det företagsekonomi för hela slanten.

lackleggings 149 kr.
tygleggings 99 kr.

soft T-shirt 99 kr.

I Nevada, USA är det olagligt att rida kamel på motorvägar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0