Hejj Fredagis

Bläääää!!  Asså åååh vad jobbiiigt!
Jag hade tänkt att ta det så jävla soft som det bara går nu när jag kom hem. Efter som jag inte ska ut i kväll har jag ju ingenting att planera eller behöver inte fixa mig eller något men precis när jag ska lägga mig och typ somna i min säng slår mig tanken att jag har lovat mamma att städa. Vad är det för fel på mig? Vem lovar sin mamma att städa på en fredag? Ingen fullt frisk iaf.

Jaja.. -.- efter skolan gick jag i stan en stund med Karin, jag tittade bla på nya skidkläder. Hade tänkt köpa i killmodell i år så dom blir stora och pösiga. Gillar sånt mannen ;) Hittade ett par illröda som jag gillade skarpt.. får se, kanske åker in och köper dom i morgon på dagen.

Ha det gött så länge så ska jag Städa lungt tills min Mor kommer hem.

Förra årets Skid outfitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0