Onda-domare.se Bra jobbat tjejjer :)

Ja det finns inte mcyket att säga, vi van Semifinalen mot IBK Göteborg och j***** vad vi kämpa! vi vände 1-5 till 5-5 på ca 12 minuter och vann sedan på straffar tack vare Matilda, Ullrika och Ellen :) Efter den matchen kändes det som att ingenting är omöjligt. Men det är det... Om man har domarkärringar som är hletjävlastördaihuvudet och som dömmer som två helvetesjävlacpkärringar! DÅ kan man förlora en final, och det var det vi gjorde. Jävlar ! jag trodde jag skulle dampa sönder och slå ner henne när hon blåste av mitt friläge för att tjejen som jag finta bort ramla på sig själv en meter i från mig! Hon sa att jag putta henne med armen!!!??  OFTA jag hade händerna på klubban och hon var 1 meter bakom mig!! Dra hem och döm för 10 åringar där du hör hemma. och skaffa dig ett dommarlisens. Dom var orättvisa och onda hela matchen. Vi kunde haft en chans att vinna om vi hade haft normala domare. Så det var ungefär så våran final såg ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0