Hemma

SHuu! nu är jag hemma från första dagen i skolan -.- Dagen var inte helt åt helvete då jag fick träffa alla trevliga människor igen och fick tillbaka 2 prov som gjorde mig glad. Efters följde jag  och hanna med Sofie när hon köpte ett par skor, As nice (Y) Efter det träffade jag Frida en snabbis bara för att få säge "Hejjsan svejsan Salsa Drottning" Jag ska snart gå ut med Rossi medas Hanna håller ställningarna u huset. Efter det DÅ!!... DÅ ska jag följa med henne till stallet och rida på hennes polle :D hahah jag har inte ridit sen i våras så vi får väl se hur det här slutar ;)

Jag red i 8 år innan jag slutade faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: anton wikeström

din blogg är grym, är de hanna kindholm du ska vara med? hon är jätte snygg:O

Jag vill också vara med och rida.. jag älskar hästar(L)(L)(L)

2010-01-11 @ 15:20:00
Postat av: hanna damp

ska vi leka lite crazy, min häst är knas i huvudet och majja är ut och går med vovven, duktig flicka hon där jaa!

Skolan gick inte alls så bra som majja säger:D puss

2010-01-11 @ 15:21:28
Postat av: josefin

fin blogg du har skaffat dig majja, way to go

2010-01-11 @ 15:22:27
Postat av: Majja

Tackar :D

Haha hanna du är en åsna

2010-01-11 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0