Hermione Granger

Asså vad skulle man inte betala för att få vara Hermione Granger!? Gå på Hogwards omgiven av trollkarlar och häxor, kunna trolla, aldrig kunna vara säker på vad som händer här näst och vara hur söt som hälst. Hon, Harry och Ron har ju värdens bästa vänskap också, jag blir helt varm och glad när jag tänker på hur kul jag hade kunnat ha om jag och mina bästa kompisar fick gå på Hogwards skola för trolldom och häxkonster. Hennes föräldrar är mugglare så hon är den som är mest lik mig.. haha! Dock är hon ingen bra flygare men det hade jag så blivit! Jag hade tagit plats som sökare i quidditch laget direkt ;) Hermione spelas av Emma Watson och henne hade jag inte häller tackat nejj att byta plats med :) Hon är ju hur vacker som hälst! 
 
Hermione Granger

Emma Watson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0