Jag är redo

Idag har jag varit med Frida hela dagen för hon sov hos mig efter gårdagens middag och sedan lite misslyckade utgång. Vi vakna klockan 12 för min pappa storma mitt rum och sa att vi skulle åka och köpa skidgrejjor. Sååå... vi åt frukost framför disneyfilmen herkuyles som vi började titta på i går kväll men somnade framför. Sedan åkte vi ner på backaplan hela högen. Jag, Anna, Frida, mamma och pappa. jag fick fixat ny hjälm, skidkläder, skidglasögon och underställ.

Jacka- Stadium 1499 kr
Byxor- Stadium 1199 kr
Hjälm - Intersport 490 kr
Skidglasögon - Stadium ca 600 kr
+ Underställ - Stadium 400 kr


Kommentarer
Postat av: mickan

så kommer du där i din splitt nya fräcka skidoutfit och så kommer jag där med mina tre år gamla termobyxer, min regnjacka och min ägghjälm, kan det bli bättre? hahaha

2010-01-31 @ 20:48:52
Postat av: Majja <3 Skidåkning

Hahah dina kläder är fina :) hur länge har inte jag fått dras med min röda fula störtkruka till hjälm då? ;) haha ... dessutom har ni fått nya skidor, jag kommer få hyra -.-

2010-01-31 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0