Kusin vitamin :)

Shu bre vad händer jao? hoppas nyåret blev lyckat för alla :)  För mig blev det inte riktigt som jag tänkt mig men ändå bra! Vi var först på förfest hos Engelin och drog sedan vidare till en annan fest i torslanda. Där var vi vid tolvslaget och det var riktigt roligt. Ett tag var Julia och Mimmi med också :) dom kom till Engelin men sedan splitrades alla igen och de åkte vidare till en annan fest någon stans. Jag var med Frida, Daniel och Rutan hela kvällen, dock hade det varit roligt att fira nyår med mer folk som man har kännt längre... men jaja :/  Vi avslutade kvällen hemma hos Daniel där jag slogs med rutan om ett tunt täcke på en liten luftmadrass hela natten. Jag frös som en jävla hund! Trodde att jag skulle tappa mina fötter, i så fall hade det varit bra om fötterna funkade som mjölktänder... att man tappar dom och så växer det ut nya stora fötter.  Nu är jag hemma igen i allafall och mina fötter sitter fortfarande kvar. Min kusin och hennes familj är hemma hos oss nu också. Min lilla kusse är född samma datum som jag fast 7 år efer mig. Hon  heter även nästan som jag heter i mellannamn, hon ser exakt ut som jag gjorde när jag var 9 år, hahah  ;) Nejj nu ska jag och Alina spela Wii igen, jävlar vad bra hon är på tennis va!? hon vinner hela tiden ;) hahah jag har träningsvärk i armarna  :(
Ha Det Gött Hejj♥
2009 var ett bra år men 2010 kommer bli ännu bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0