Last night :)

Shuu bree! Igår så skrev jag ju att vi skulle till en fest vid Eketrä och att vi inte kände en kotte där. Hur kul kan det bli på en skala lxm.. ?Men jag och Frida åkte och mötte Fille och Nina på backplan där vi också åt lite onyttigt för att trösta våra hungriga magar. Jättekul att träffa er igen!! har verkligen saknat er♥ Jao.. Just det, André undra om han kunde hänga på och det sa jag ju självklart att han kunde :D haha man tackar ju inte nejj till André lxm  ;) Dock tog han med sig 3 kompisar och jag var as nervös att det skulle vara astråkigt på festen och att jag dragit dit dem i onöfan. Men alla tog emot oss som om vi va nära vänner och efter ett tag blev det riktigt röjj inne den lilla lägenheten.  André och hans coola friends höjde stämningen ett snäpp när de kom också. En lite rolig sak var att några av våra närmare vänner Malin, Sandra och Sara skulle på en annan fest den kvällen, vi brukar festa ihop så det  kändes lite tråkigt att inte ha dom där. Men vilka ser vi gå förbi vårt fönster om Inte den underbara trion M,S och A!? hahah dom va på en fest två lägenheter ifrån oss. ÖDET.men sen blev någon arg på Sandra så de var tvungna att gå igen :/ Jaja, kvällen blev lyckad och jag vet inte hur många gånger jag och nina lovade varandra att vi måste forsätta träffas som förr! haha underbara flicka  :)♥
Nejj nu ska jag ta ett mega hopp in i dushen och sjunga disneysånger. Bilder från igår kommer senare under dagen. puss

En giraff kan tvätta sina öron med sin tunga.


Kommentarer
Postat av: Nina

Måste göras om pussgurka!

2010-01-10 @ 15:09:00
URL: http://tahrodi.devote.se
Postat av: Majja

Ja absolut :D <3

2010-01-10 @ 15:29:01
Postat av: Malin

haha ödet asså! Hur grymt va inte de lixom :O haha <3

2010-01-10 @ 17:38:49
URL: http://oneofkind.blogg.se/
Postat av: Anonym

På en skala var det ungefär så häääääääääääääääääääääär grymt :D

2010-01-10 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0