Lördag kväll

Nu är jag hemma från en händelserik lördagskväll :) först var vi på en krök/fest i kville där det var ganska mkt folk och rätt trevligt men .. jag vet inte trivdes inte riktigt :P sedan drog jag, jula och elin vidare till en fest på lindholmen.. och vilka träffar vi där om inte Malin, Sandra och Sara? :O haha okej, förrförra helgen kan ha var  ett sammanträffande men detta var ödet! vi skall festa ihop vare sig vi vill eller inte ;)<3
skriver mer i mon. puss

Ps. jag älskar dig Frida Lundberg ♥


Jag och Elin på lindholmen :) <3


Kommentarer
Postat av: Malin

haha helt sjukt är det :D<3 tack för en toppen kväll hjärtat<3

2010-01-24 @ 13:11:28
URL: http://oneofkind.blogg.se/
Postat av: Majja :)

Haha we belong together :D <3

2010-01-24 @ 15:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0