Majaaaooo

MEN HEEEEEEJ  :D

Efter skolan stannade jag och hanna i stan och mötte upp Frida och hennes vän Anders, vi gick till barbarella för anders skulle köpa ett örhänge. Det var där jag peirca min naver btw :). efter det hoppade vi på spårvagnen och åkte hem, men det underbara är att Frida följde med mig! Hon vet hur man fögyller en dag ♥  Jao... så vi gick en vända med hundarna och nu har vi ätit och sitter och gottar oss på mitt lyxiga rum. borde plugga Religion men Frida är fan viktigare. ska hjälpa henne med nått harry Potter projekt sen kanske.
Simma lugnt och missa inte veckans trollformel senare ;) I know that you love it.

Majja och Frida på lilleby i somras.

Att banka huvudet mot väggen bränner ca: 150 kalorier i timmen.


Kommentarer
Postat av: hannaakindholm

HAHAHAHA, du kan göa min dag majja! Om man bankar huvudet mot en vägg så bränner man 150 kalorier i timmen, klockrent!

2010-01-27 @ 16:16:28
URL: http://sminon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0